Ціна може змінюватися в залежності від курсу долара!

На причепи

Підвіска причепа на ресори вважається нетрадиційним методом кріплення до колесів. Вважається, що така схема відрізняється великою довговічністю і стійкістю до дорожніх дефектів. Застосовують ресори для легкових причепів. Вантажні марки машин оснащують дещо інакше.

Відсутність елементів часто означає передчасний знос і втрату зовнішнього вигляду кузова. Справа в тому, що струски ніколи не роблять корисного впливу на механізми. Частина ударного навантаження обов'язково передається в салон. А сам причіп від такого використання швидко втрачає міцність кріплень. Не кажучи про те, що перевозити в ньому крихкі вантажі або людей неможливо.

Варіанти з ресорами поглинають енергію струсів і ударів. Демпфуючі і пружинні властивості дають можливість скоротити зусилля на провідну машину. Часто це означає збільшення її терміну служби. Деталі кріплять над кожним колесом. За різновидами це можуть бути листові або пружинні вироби.

Листові варіанти менш поширені в силу їх здатності до перегинів. Вони складаються зі смуг металу з хомутами. Такі моделі іноді застосовують для підвіски кузова машини. Для марочних машин ці запчастини завжди унікальні і відповідають точним параметрам. У причепах вимоги відносяться до міцності підвіски і максимального ударного навантаження при заданій вантажопідйомності.

Пружинні ресори складаються з круглої арматури, скрученої в пружинний елемент. За формою це може бути циліндр і конус, тарілка та інші варіативні форми. Такі моделі виходять з ладу поступово, коли зусилля стиснення пружини слабшає. Зате вони дозволяють возити важкі вантажі. Такі елементи можна встановлювати самостійно або посилювати існуючу підвіску за їх допомогою. Деякі виробники встановлюють відразу амортизацію.

Купити ресору для легкового причепа за низькою ціною

Встановлення ресор на причіп означає фактичне збільшення його вантажопідйомності. У будь-якій ситуації неробочу ресору легко замінити без особливих зусиль і витрат. Листові моделі можна посилювати додаванням аркушів. Єдиним важливим моментом у виборі моделі є необхідність посилення існуючих заводських елементів. Багато причепів не розраховані на граничне навантаження в паспорті якості. Крім того, наші дороги будь-який механізм зношують швидше належного. А тому посилення часто означає додаткові можливості для машини.

Ще одним нюансом причепів є їх змінна вага разом з вантажем. Стандартні передні і задні ресори для легкових причепів розраховані на постійне навантаження. Тут же її немає, а потім сильно потужна ресора виробникам здається зайвою. Тому при купівлі нового причепа або використанні старого стоїть насамперед посилити його підвіску. Для причепів використовують пружинні, листові, ресори плаваючого типу і моделі з закріпленим кінцем.

Ще одним нюансом причепів є їх змінна вага разом з вантажем. Стандартні передні і задні ресори для легкових причепів розраховані на постійне навантаження. Тут же її немає, а потім сильно потужна ресора виробникам здається зайвою. Тому при купівлі нового причепа або використанні старого стоїть насамперед посилити його підвіску. Для причепів використовують пружинні, листові, ресори плаваючого типу і моделі з закріпленим кінцем.

По вашему запросу товаров не найдено.